Twitter aandelen nog steeds stijgende

Aandelen Twitter twee maanden na lancering op de NYSE

Het is alweer even geleden dat Twitter naar de beurs is gegaan (ruim twee maanden) en ik vroeg mij eigenlijk af hoe het nu met de tweetende twitters is. Zou er op de New York Stock Exchange nog volop handel zijn in het aandeel “TWTR” of zou het net als Facebook maar heel langzaam op gang zijn gekomen.

Nou hou je vast… Twitter aandelen doen het goed! erg goed zelfs en er is nieuws dat er wel eens op zou kunnen duiden dat Twitter het nog beter gaat doen in de nabije toekomst. Handelen in “the tweetmachine” zou dus best wel eens een goede investering kunnen zijn! (Hier kun je zelf CFD Twitter handelen)

Nieuwe methode meten van kijkcijfers binnenkort via Twitter

Een interessante ontwikkeling is vandaag te lezen in de Telegraaf (die het overigens ook weer van TheNextWeb hebben), volgens de krant van wakker Nederland zou een nieuw ratingssysteem voor kijkcijfers zeer binnenkort in ons land geïntroduceerd worden en daarmee kunnen de kijkcijfers veel exacter gemeten worden dan met het oude systeem. Ook zouden de uitkomsten meer representatief zijn dan die men nu gebruikt.

De Social Media gigant heeft hiermee een indrukwekkende troef in handen die wel eens goud geld waard zou kunnen zijn.

Met exacte metingen is het voor een omroep (en zeker de commerciële) heel interessant om naar de adverterende partijen toe te stappen en hogere bedragen te vragen dan nu. Stel, uit de cijfers van Twitter blijkt dat er rond een bepaalde tijd naar programma X onverwachts heel veel zwangere vrouwen -en dus aankomende moeders- aan het kijken zijn. Dan is het niet ondenkbaar dat ’s wereld grootste luierfabrikant dat graag wil weten.

Twitter gaat advertentie markt beheren

Twitter kan tweets combineren met profielen en zo door middel van allerlei statistieken zien (en laten zien) wie er wat kijkt en op welk tijdstip juist wel of niet. Dit is waardevolle informatie waar reclamemaatschappijen grof geld voor willen betalen.

Nu zul je denken wie zit daar nou op te wachten, reclame is toch altijd irritant?! En daar zit hem nou precies de kneep. Reclame is pas interessant als hij jou op het lijf gesneden is. En dat is nou precies wat de nieuwe Twitter tool voor jou gaat bewerkstelligen.

Het is niet ondenkbaar dat je in de toekomst ook op televisie een veel groter aanbod aan “doelgroep” reclame gaat zien dan nu het geval is. Op internet en je telefoon is dit al aan de orde van de dag… nu alleen je televisie nog.

Binary Jiske

Jiske heeft meer dan gemiddelde interesse in binary options en is dagelijks te vinden achter de computer op zoek naar het laatste nieuws over binaire opties en de handel in CFD . Met haar artikelen wil ze haar kennis over deze opties delen met de lezers.

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookGoogle Plus